Posiadanie firmowego konta na Facebooku staje się w ostatnich latach normą. Własny profil na FB przydaje się w szczególności nowym firmom, które dopiero wkraczają ze swoją ofertą i nie mają jeszcze ugruntowanej pozycji na rynku.
Samo założenie konta na tym popularnym portalu społecznościowym to dopiero początek przygody z marketingiem w sieci. Dalsze działania obejmują publikowanie wpisów i zdjęć oraz umiejętne pozyskiwanie fanów. Pierwszym krokiem milowym dla każdego fanpage'a są pierwsi sympatycy. Zdobywanie fanów można rozpocząć od zaproszenia swoich znajomych z konta prywatnego.
W dalszej kolejności warto zdecydować się na ogłoszenie konkursów z nagrodami. Jest to opłacalna inwestycja, podobnie jak organizowanie webinarów czy budowanie działu ambasadorów marki.
Firmy, które chcą dowiedzieć się czegoś więcej o prowadzeniu fanpage'a zgodnie z aktualnymi trendami oraz które interesuje profesjonalna obsługa Facebooka, prowadzona przez zewnętrzną agencję, powinny zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie e-kjstudio.pl.
Firmy według kategorii
Atrakcje turystyczne i noclegi
Usługi remontowo-budowlane
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Katalog produktów i usług dla każdego
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Baza kursów i szkoleń
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Transport dla Ciebie i firmy
Hodowla i rolnictwo
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza organizacji i stowarzyszeń
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług